100118

Hejsan. Har inte blivit något mer bloggande idag eftersom jag har haft fullt upp.. Orkar inte att det ska bli värsta långa inlägget men kan dra allt lite snabbt. Skola till tjugo i fyra sedan direkt till gymmet. Direkt efter det behövde jag skynda mig till ledarkursen. Sen får jag sms av pappa att vi ska åka in med min lilla kanin till veterinären. Senaste veckan hade han ätit jätte dåligt och han är ju nästan sju år, så vi trodde att han var jätte sjuk eller något. Så vi åkte in med honom efter ledarkursen. Och "som tur var" så hade "bara" en av hans tänder växt alldeles för långt och gjort ett stort sår i munnen på honom. Så han har haft jätte ont och inte kunnat äta pga det. Så imorn morgon ska han sövas och få sina tänder slipade. Och att söva honom kan vara rätt farligt, han är ju så gammal. Min lilla pluttis... Okej ni kanske tycker det låter fett töntigt, liksom en kanin... Men jag har haft honom sen jag var nio år o han e min älskling! :) hoppas det går bra med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0