100120 i used to laugh it of

Godkväääll! Dagen idag har väl varit okej. Fick iförsej tillbaka nationellatestet i engelska från något annat år som vi har övat att göra. Gick åt hevlete och vet faktiskt inte hur jag ska klara det... Jag som har VG och allt i engelska, känns förj*vligt om jag skulle sänka mig sista terminen för att hon märker att jag inte alls ligger på den nivån... Sen hade vi ju musik också, den gick också åt skogen! Jag kan verkligen inte göra om texten till en låt! Så om man tänker efter så var inte dagen så himla bra fram till det där. Men sen kom vändningen. HAHA skojja. Nej men jag var ju hos min knädoktor igen för att kolla upp knäckningarna och att de ibland låser sig. Men det var ingen fara utan det visade sig till och med att inflamationen i knät inte längre fanns kvar. TOPPEN. Har däremot ont ibland ändå, men jag klarar mig alltid!
Hela kvällen har jag skrivit på vår So uppgift som egentligen ska vara inne imorgon. Har typ hälften kvar men måste fråga våran lärare innan jag kan fortsätta. Ska inte tråka ut er längre, eller jo föresten det ska jag. Med tre skit tråkiga bilder som jag tog med Canon 500D kameran. På typ våran ljuskrona i köket? HAHA. Later






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0