100121

Hejhej! Har varit en LÅNG dag idag. vår längsta och jobbigaste på veckan. Vi börjar klockan 8 varranan vecka med teknik, sen har vi inte lunch förens halv 1. Det är jobbigt ska jag säga. Men vi slapp sista lektionen eftersom det var öppet hus på skolan på kvällen. Men jag slapp den eftersom jag är så bra! Nej skojjade bara, men jag hade träning. Eftersom vi har så många matcher nu och hela Februari så kan jag inte bara hoppa över träningar hur som helst. Kommer ju missa en eller två pga öppet hus på olika gymnasium. Lägger helldre tiden på det än på vår skola, haha. Just nu sitter jag och lyssnar på Dif-Frölunda där det står 4-2. Härligt! Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0