100123 god morgon

God morgon! Vaknade för en timme sen... Segt! Men mamma och Victor skulle iväg och jobba med hans lag och dom lät jätte mycket, så jag fick inte sova längre än så inte... Kvällen igår var super mysig. Paula och jag snackade jätte mycket, vi har ju inte träffats på länge så det blev en hel del. Jag var verkligen sjukt trött igår så när vi satt på en film runt tio så höll jag verkligen på att somna. Inte okej, haha! Nu ska jag kolla om Cecilia är vaken, ska kanske följa med på öppet hus på Rudbeck. Inte för att jag ska börja där, men det är väl bra att kolla på lite olika så man ser skillnaden på skolorna. Puss



Inte många bilder igår, men Paula fick jag med på en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0