100124 dance with somebody

Hellu snyggingar! Just nu sitter jag och lyssnar på Mando Diao för fullt ös. Ingen söndagsångest för mig inte! Är ju lediga imorgon också. Kompledigt för öppethus. Ska gå upp tidigt, träna, jobba lite med pappas jobb, fika med Robin och sedan på kvällen ska hela familjen på Djurgården-Hv på Hovet. Det kommer bli en toppendag.
Glömde skriva att jag skulle ut till Sollentuna en snabbis tidigare för att kolla på Koftor på Gina där. Det är ju inte alls lika utplockat på rean där som i stan. Så nu ska jag ta kort på mina fynd och visa er om ett litet tag. Bra va? Later



Några få basplagg från Monki, vem vill inte ha till sommaren?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0