100125 after all you do know best

Godmorgon godbitar! Det är så himla härligt att tänka att säkert alla ni sitter i skolan och har jätte tråkigt medans jag sitter här hemma, dricker te och ska strax upp och träna. Skadeglad? Ja absolut!
Schemat idag är fullbokat i alla fall. Om några minuter ska jag upp till gymmet, kör kanske en timme eller något där. Sen runt 12-1 blir det lunch med Emilia. Och efter det ska jag möta upp Robin och ta en fika och prata massor! På kvällen blir det hockey. Får börja röra mig så jag hinner med allt. Puss



har Inga bilder, alltså en knasig bild på moi och världens underbaraste tjej. wiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw, finaste bilden du hitta? ;) <333

2010-01-25 @ 16:09:42
Postat av: Anonym

/ cecilia heheeheheheh

2010-01-25 @ 16:10:03
Postat av: agnes

idaa, vad gör du på fredag? :)<3

2010-01-25 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0