100127 don't you worry about the distance

Hejsan! Kom hem för någon timme sedan. Skolan idag har väl varit okej. Kollade på film på vår långa So lektion,skönt! Däremot går min låttext på musiken åt helvete, vi ska vara klara nästa vecka och jag har gjort en vers knappt. Efter skolan åkte jag och Ebba med hem till Essi och åt ett stort mellanmål! Fick även hälsa på hennes små söta kissekatter! Förälskad kan jag ju säga att jag är. Essi, om du läser det här, akta dig för imorn morgon kommer jag typ ha åkt hem till dig och kidnappat sockertopparna!
Runt fem-halv sex så åkte vi tunnelbana väääldigt länge för att komma till Farsta. Essi skulle nämligen kolla på öppethus på gymnasiet där. Det var fett random, det stod en häst precis utanför skolan och åt hö(!!!) Blev faktiskt lite rädd om personerna som jobbar/går där mår riktigt bra... HAHA.

Nu blir det väl tyvärr dags att börja med So texten. Är väldigt sliten som ni ser!! Så hade helldre gått och lagt mig och sovit, haha... Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0