100130 skinny love

Hejsan! Vädret idag har ju varit kanon, soligt och snö. Kan det bli bättre eller. Hade så gärna velat gå en vinterpromenad och fotograferat massor. Istället fick jag sitta i bilen mellan gymnasium och vara på massor av informationsmöten osv. Men jag är nöjd. Börjar få klart för mig vad jag vill gå lite grann, problemet är bara att jag måste ju välja flera skolor... Idag var jag ju på Jenssen södra och kollade på deras Sam ekonomi med matteintensiv. Har ju rätt lätt för matte och det är alltid bra att ha många kurser i matte. Gillade verkligen lokalerna jätte mycket! Ska hitta en bild och lägga upp här lite senare. Nackademin var också bra, men efter att ha varit i lokalerna för både Jenssen södra och norra, lockar verkligen inte lokaler som ser ut som riktiga skolor. Ska sluta tjata nu, ska möta upp Ebba, Essi och Sofia. Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0