100130 when the night has come

Godmorgon! Matchen igår vann vi med 6-3, härligt! Fick hoppa in några byten på backen, var skit nervös, men det gick okej! Idag ska jag och pappa åka och kolla på två till öppet hus. Jenssen södra och Nackademin. Sen ska jag möta upp Ebba och Sofia och köpa present till Essi? Ikväll blir det att fira flickorna. Älskar er! Ska försöka hinna med att träffa Olivia och Emilia också och ta en fika. Jag hade ju värsta klassträffen i Torsdags. Först på Jessen så råkar jag stöta på Wille som gick i min klass i femman, såg inte att det var han först när Ebba börja snacka om någon Wille. Sen på vägen hem träffar jag Isabella och Fanny som också gick i min klass då, snackar ett tag och helt plötsligt så går Olivia SOM OCKSÅ gick i samma klass förbi. Olivia hade i alla fall bestämt med Emilia att fika idag, så jag kaske hänger på! Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0