100705

HEJ! Haft en så galet grym vecka på peace and love! Nytt folk, supergrymma vänner, skratt, sol och musik! Alla band och artister var riktigt bra, men alldra bäst tyckte jag ändå att The Hives (då vi samtidigt träffade Björn Gustafsson), Hoffmaestro och Mando Diao (där vi stod allra längst fram och blev bortlyfta av vakterna för att vi blev helt nertryckta och mosade) var. Bilder får komma upp när jag fått dom av Robin. Tack för en underbar vecka tjejer!
Just nu sitter jag och lyssnar på Pugh Rogefeldt och har precis packat klart allt. Om femtio minuter går bussen jag ska ta till centralen. Köper lite mat och hoppar på nästa buss mot öland. Mamma och Victor är redan där och imorgon kommer mormor och morfar. Hela veckan där kommer tyvärr spenderas med riktigt mycket jobb. Snart åker vi ju till USA och då måste jag verkligen ha pengar. Dags att gå. Pussar



Mamma har redan tagit bilder och lagt upp från vårt landställe på öland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0