100715 baby, it's fact

Godkväll! Är riktigt stolt över mig. Har ju bott hemma ensam från i tisdags. Som i och för sig är väldigt skönt eftersom man slipper allt tjat. Men det betyder också att man måste fixa allt helt själv. Och det tycker jag att jag klarat av rätt hyffsat. Idag har jag t.ex. lagat mat, städat, tvättat och hängt upp kläder. Diskmaskinen finns dock kvar att göra tills imorgon eftermiddag då resten av familjen kommer hem. Men hallå hör ni?! Jag skulle ju i princip kunna flytta hemmifrån nu på en gång och klara mig finemang! Annars har jag varit uppe halv sju varje dag den här veckan, jobbat järnet och sedan varit med vänner på kvällen. Om fem, snart fyra dagar åker vi till USA. tagga, tagga, tagga, tagga!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0