100310 it will be alright

Godkväll folket. Haft en bra dag ? Det har jag i alla fall. Skönt att slippa skolan för en dag. Sen att komma direkt från alperna till ett litet skitberg i Dalarna är kanske inte en höjdare.. Hah. Men vädret var toppen i alla fall! Sista en-två timmarna så satt jag och Ebba bara uppe på toppstugan och solade, men de var trevligt! Både serious talk och försök till lite planerande för balen. Gick inte så bra. Var ska man vara efteråt liksom? Att klassen ska vara tillsammans är i alla fall spikat.
Blev ett par bilder på iphonen idag, inte många men dom kommer upp imorgon. Då jag även ska till tandreglerare och måste plugga gärnet. Har uppsattsskrivning om evolutionen på fredag och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva om!!!! Inte så lyckat!
Nu ska jag sova, helt slut. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0