100313 you would not belive youre eyes

Hejsan. Har sjukt ont i ryggen. Har sträckt upp den ännu mer. Det blev oavgjort i matchen, 5-5. Kändes jätte konstigt att köra med 94or igen. Dom kör ju bara 2 perioder, och jag är ju van två år tillbaka att köra 3. Så matchen kändes jätte kort. Gjorde absolut inte så bra ifrån mig som jag kan, men ryggen strejkade. Nu har jag smörjt in mig och hoppas den blir bättre tills imorgon. Ska först köra med 94orna igen och sedan våran match i DJ-serien. Ska nog också träna en gång i veckan med 94orna från och med nu, ska nämligen vara med och köra slutspel med dom. Kul med extra matcher eftersom våra serier i dam och dj snart är slut.
Nu ska jag lyssna på frölunda-dif, kan bli en 2a plats i serien! Sista seriematchen! Later



glasögonen jag köpte igår, Ray Ban inspirerade från Gina, 60 kr bara!



Jackan, ca 2000 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0