100313

Godmorgon! Blev ingen uppdatering igår. Inte en lugn stund på hela dagen. Skolan gick snabbt, och No provet gick väl okej tror jag. Hittade på allting under tiden jag skrev. Så hoppas det blev bra. Efter skolan åkte jag med Sara och Emilia till stan. Köpte ett par glasögon som ni får se senare. Kom hem och gick med mamma direkt upp till Lindhagen. Dom har typ en outlet högst upp och jag köpte en vinterjacka. Behövs verkligen till nästa år, eftersom jag gått runt i lillebrors jacka eller tjocktröja i år. Bild kommer senare där också. Mamma skjutsade mig därifrån till pendeln och jag åkte till sollentuna där vi var lite folk. Massa drama och kaos men kvällen var lyckad ändå tycker jag. Träffade ju Agnes, som man inte träffar sådär jätte ofta längre. Och min man som varit i USA! Och alla andra. Hur kan det inte bli bra liksom?! Kom hem runt 12 och somnade nästan med en gång. Mamma väckte mig för ett tag sen, och jag börjar tagga till match. Ska ner och spela med 94orna. Över ett år sedan jag spelade med 94or, lite läskigt! Men det kommer säkert gå bra. Alla får ha en bra Lördag, puss


Kommentarer
Postat av: linnea

sjukt kul att träffa dig kvinna!! :D vi gör det igen!!! men på lördag har jag tjejmiddag sen kommer det lite folk senare, kom du då också!! :D <3

2010-03-13 @ 15:08:18
URL: http://linneastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0