100317 cherry

Har bytt piercing för första gången nu! Har gått mer än fem månader, men eftersom jag har känslig hy har jag heldre väntat för länge. Man går ju ändå inte runt och visar den under vintern, så min blåa stav har suttit fint där den suttit. Nu är i alla fall en ljusrosa stav i med smycket jag fick av bästavän!

En fråga till någon med piercing. Ni vet runt typ örhängen så blir hålet lite "hårt" eller vad man ska säga. känns lite som bråsk eller något sådant. Svårt att förklara. Men i alla fall, är det konstigt att hålet till piercingen också är lite "hårdare" än själva magen? Okej, jätte konstig förklaring, men hoppas någon förstår vad jag menar. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0