100329 over there

Hellu. Vi har knappt gjort någonting i skolan idag. Fick planera lite inför våran bal och sedan bara bygga på våra städer. Gick upp till gymmet när jag slutade och när jag kom hem så somnade jag direkt. Och nu sitter jag här. Blir middag och kolla på innebandyslutspel.
Fick även hem en katalog om att bli utbytesstudent. Bo ett år i USA och gå på high school. Pappa och jag har pratat lite om att det skulle vara jätte bra för mig, som på något sätt måste ta tag i min engelska lite mer. Ett problem är att jag tvivlar så mycket på om man skulle klara att åka bort ett helt år och prata endast engelska. Men skulle det inte vara sjukt roligt? Om jag bara vågade skulle jag skriva på ansökan direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0