100506 i'm gonna stay

Tjohoj! Hade två lektioner idag. En väldigt skön första dag efter att ha varit borta. Efter Engelskan åkte jag, Essi, Sofia med hem till Ebba och gjorde lunch och fotade massor. Nu har vi även bockat av frosseri, välust och högmod från de sju dödssynderna som vi har som tema. Bara några foton kvar och redigering.
Vid tre var jag på Eastmaninstitutet och gjorde massor av avtryck, röntgen och tog bilder för tandställningen. Väldigt segt och obehagligt. Nästa besök blir den 22 Juni då jag troligtvis får dra ut tänder. Dröjer alltså ett bra tag innan jag får tandställningen. SUCK, har inte ens fått in den i munnen och vill redan bli av med den så snabbt som möjligt. Nu är det väl dags att börja plugga för min del. Har inte missat så jätte mycket under veckan, tror mest det är genomgångar på Son och Non. Men novellanalys ska vara klar nästa vecka och jag har knappt börjat, är nog på tiden nu.
Här kommer några få bilder från min middag förra fredagen. Resten finns om facebook så snart som möjligt.














Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du drar ut dina tänder på min födelsedag :( Du ska va med mig då ju :( <3

2010-05-07 @ 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0