100519 say you want the same thing too

Hellu. Har precis kommit ut ur duschen efter träningen. Var riktigt kul att börja med innebandyn igen efter två veckors uppehåll. Det gick väl lite sisådär och man var rätt fummlig med bollen, konstigt eftersom två veckor egentligen inte är speciellt mycket. Nu ska jag sova, har börjat få ont i huvudet...

Och svar på en liten fråga om vad för kamera jag har: Just nu använder jag en Canon 550D från pappas jobb. Den kostar runt 9000 kronor och är en väldigt bra kamera. Dock är jag inte värsta grym på alla olika inställningar och allt, men jag lär mig efter hand. Sedan har jag en egen Canon 1000D som kostar kring 4000-5000 kronor tror jag. Också en bra systemkamera men mer för nybörjare. Det vill säga lite mindre inställningar osv. Kvalitén på bilderna är såklart inte exakt lika bra, men väldigt bra ändå!
Bild från i förrgår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0