100531

Hey. Sitter i köket och funderar på att jobba en timme. Det har varit en lugn dag i skolan förutom att jag helt hade glömt att jag hade ett tal om genförändringar på Non idag. Skulle ha skrivit talet igår men glömde det helt. Tror det gick helt okej ändå, eftersom jag visste ungefär vad jag skulle säga. Kom hem lite över tre och somnade på balkongen i solen. Vaknade av ett sms att träningen idag var inställd. Annars har jag även hunnit färga min utväxt undereftermiddagen. Ja, jag slingade igår och färgade utväxten idag. Skulle varit i omvänd ordning men nu blev det som det blev, hoppas jag kan börja få ordning på färgen i håret snart. Några få bilder sen helgen, puss.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0