101103

Hallåhallå. Sitter med datan i sängen och ska alldeles strax sätta på en film att somna till. Kusinen ligger på madrass på golvet och kollar på någon annan film, så först ska man väl övertala honom att dra ner ljudet. Vet inte riktigt vad jag pratar om just nu, så drar igenom dagen lite snabbt bara. Vaknade runt tio och åt frukost med släkten. Sedan åkte jag och Erik ner till stan. Om man nu kan kalla Jönköpings enda shoppinggata för stan, hehehhe. Vi gick lite i affärerna, men precis som igår fanns inget roligt. Hittade i alla fall en billig rätt stor väska för hundrafemtio kronor. Sedan käkade vi lunch på "Kaffe bönan", snackade massor tills min pyssling Elin (hennes farmor och min farmor är kusiner) och hennes kompis Jaqueline kom dit. Vi mötte upp Eriks kompis 'Tage' och satte oss på Kaffe bönan igen. Tog bussen tillbaka där middag med allihopa väntade. Nu blir meningarna bara mer förvirrande för varje jag skriver, så lägger nog ned innan de slutar på samma nivå som ett IG i svenska. Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0