101111

Hallå. Eftersom jag glömde låset hemma imorse så kunde jag inte gå till gymmet direkt efter jag slutade, så ny träningstid har jag bestämt blir klockan fem för mig idag. Just nu kollar jag på The Pink Panther (som är himla komisk enligt mig) och vilar. Dagen idag har varit jobbig. Tre lektioner/fem timmar från att vi började klockan åtta imorse till lunch. Detta medförde att vi behövde ta en sväng förbi Coop emellan lektionerna för få upp energin. I alla fall. Började med Ergonomi på datorkunskapen, vi ska göra en pjäs haha?! Min, Lovisa, Felicia och Andréas är bäst, ergonomifén! Började även med en pjäs på svenskan, vi arbetar nämligen med sagor, och ska göra om en folksaga till en modern version. Fick också ett inplanerat matteprov till nästa måndag. Min otroligt intressanta dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0