101113


Bilder från en himla, himla, himla trevlig fredagskväll hos min kära vän Robin. Firade hennes 17-årsdag med middag och "aktiviteter". Behövde tyvärr åka hem tidigt från henne eftersom jag skulle dömma tidiga matcher idag. Hade ju velat vara kvar och fortsätta partaja! Nu har jag i alla fall ett par hundralappar till att slösa bort på ingenting. Borde egentligen spara allt jag får in till alla saker jag ska hitta på framöver... Ändå försvinner pengarna bara. Konstigt. Idag har jag i alla fall som sagt dömt matcher på morgonen och kvällen spenderade jag med Ebba och Emma. Vi köpte med middag hem till Ebba och hade det mysigt med massa prat. Åre kommer ju defenetivt bli awsome kan jag säga! Runt klockan halv tio drog jag hem och dom fortsatte ut. Jag spelar ju match imorgon, så ännu en gång fick jag tacka nej till att fortsätta kvällen med roligt folk för att dra mig hemåt och sova. Så nu säger jag tack och hej, godnatt och sovgott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0