101121


Inte haft mycket tid alls för bloggen nu. Har haft mycket plugg och varit sådär hängig hela veckan. I fredags var jag i alla fall på lagfest. Vi käkade tacos och hade myspys. Lördags dömde jag och Cecilia två matcher. Hann även med en sväng på Stinsen med mamma där jag fick med mig ett nytt datorfodral och träningsbyxor. matchen på kvällen blev lyckad, 3-1 mot modo. Idag har jag plugget gärnet. Faktiskt skrivit klart en engelska novell som ska vara inne om två veckor. Efter middagen blir det matte för hela slanten, prov imorgon. Nu sitter jag här o festar på årets första lussebullar och till det julmust. Visste ni att det är första advent nästa helg? Blev jätte chockad när mamma berättade det. Herregud vad snabbt tiden går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0