101128

Som vanligt har jag haft en fullproppad helg med massor av aktiviteter. Inte en lugn stund om man säger så! Eller jo, jag och Robin hade ju faktiskt värsta myskvällen igår med film maraton och fortsatte hela dagen idag. Men i alla fall. Fredags sprang jag en stund på stan med b-rudarna sen fick jag skyyyynda mig för att hinna till middagen med Nora, Gerd och Adrian. Vi käkade och spelade bowling. JAG VANN, såklart hehe. Lördagen blev det att stiga upp tidigt, som vanligt. Jag och Cecilia dömde två matcher i Rotebro. Hade ca en och en halv timme hemma innan jag skulle iväg på min egna match på Värmdö. Riktigt härlig vinst trotts motgångar med dommarna osv. Sedan kom Robin hit nästan på direkten.
Idag är det ju första advent. Mamma har bakat pepparkakor och det hör ju till att sno typ hälften och endast leva på pepparkaksdeg hela dagen. Men jag gillar det och skulle gärna rösta ja till att införa advent+pepparkaksbak varje dag, hela året om. Eller kanske i alla fall. Till och med jag skulle nog tröttnat efter ett tag. Men nu är det i alla fall så, att trotts att jag och Robin tog värsta lugna dygnet så har jag många timmars sömn att ta igen... Därför blir det sängen för mig nu. Långt och tråkigt inlägg men jaja. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0