101003

Hejsan. Måste bara börja med att säga FYFAN vad härlig seger mot gnaget nu precis! Kunde inte gå på matchen pga plugg och jobb, men spelar inte så stor roll när det handlar om fotboll. Jag är inte så jätte intresserad av själva sporten, den är faktiskt riktig tråkig och kolla på.
Igår kom jag inte hem förens runt klockan två då bussar och tåg i Sollentuna var riktigt jobbiga, för tidiga, för senade osv osv. Till slut kom jag hem i alla fall. Dagen idag har precis som jag sa gått åt till plugg, men inte kommit någon vart. Fan. Måste börja nu igen. Sedan försöka hinna med lite jobb också. Imorgon är det tillbaka till skolan, JIPPIE. (Utan ironi faktiskt...typ.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0