101012

Slår rekord ikväll med två hela inlägg. Ett stort grattis till mig! Borde sova, och ska göra det strax, eftersom jag ska upp sex imorgon. Tidigt. Någon bild här nedan som jag fotade för ett tag sen. Och himlar vad jag saknar fotandet! Har inte hunnit fota på jag vet inte hur länge! Flera veckor i alla fall. Det är en av dom sakerna som jag vill hinna med, men som jag inte gör, då det finns saker jag måste göra innan, som jag nämnde i förra inlägget. Skolan framför allt. Som jag är otroligt nojig över! Vi jobbar i block, det vill säga, tex. så avslutar vi samhällskunskap A precis efter jullovet. Efter det kan man inte påverka betygen alls. Just nu känner jag, att lärarna inte alls känner oss och inte vet hur mycket vi egentligen kan och att jag absolut inte fått några uppgifter där jag verkligen kan visa hur mycket jag kan. För jag vet att jag kan, bara jag får visa det. Jag är inte den som kan allting från början och därför är muntlig på varje lektion. Jag lär mig under tiden och är vi jobbat med ett område är jag faktiskt rätt bra på mycket av det och kan dra slutsatser. Gud hur mycket som snurrar i huvudet. Varför la jag ner så otroligt mycket energi på skolan i högstadiet om jag kanske inte alls får chansen att visa det på gymnasiet. Dom betygen som faktiskt spelar någon roll. Shit. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0