101012


Kan ju säga att jag har ett liv förutom den här tråkiga bloggen, som jag egentligen bara har för att kolla tillbaka i om några år och skratta åt mig själv med. Och då kan jag lungt meddela att när jag var sexton år och precis hade börjat gymnasiet hade jag faktiskt ett liv, jag satt inte vid datorn och uppdaterade minsta lilla händelse i mitt liv. Jag kommer nog pussta ut åt den saken! Men faktiskt, jag har så mycket som jag vill göra, men som jag inte hinner med för jag även har saker jag måste göra först. Bloggen kommer ju inte som första prioritering då! Idag har jag i alla fall haft en riktigt trevlig eftermiddag med Louise, Felicia och Helena på Wayne's vid Medis. Vi har snackat om allt från bröstförstoring till jobbiga föräldrar till jag vet inte vad! Nu ska jag käka pankakor med pappa och Victor och sedan sätta mig med min svenska bok. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0