101014


Hei. En stressig skolvecka är äntligen över. Imorgon ska jag och tjejerna bara till skolan för att jobba med ett case. Ska bli roligt och intressant faktiskt! Jag gillar verkligen att TBS jobbar med riktiga företag och kring riktiga problem. Man lär sig allting liksom riktigt. Stresset är däremot inte över för att skolveckan är över. Hela helgen är fullproppad med saker som ska göras. Döma riktigt svåra matcher i innebandy, spela match, PLUGG och gäster. Kommer nog inte hinna med något roligt på kvällarna alls. Måste verkligen läsa klart boken i svenskan för att sedan börja på resentionen, som ska vara klar i veckan. Nu har jag fixat lite belöning till mig i alla fall. Banan, jordgubbar och äpple doppad i choklad. Tillsammans med paradise hotel som jag inte hunnit med att se! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0