101015


Hellu. Efter den här dagen är min utväxt en aning ljusare, jag äger ett par nya höst/vinter dojjor och en ny transparent skjorta. Jag har varit i skolan och jobbat med caset, sedan med Felicia, Helena och Emma i stan. Jag och Flisan fortsatte till kungsan där jag fotade lite. (T.ex. bilderna ovan.) Under kvällen har Mikael, David och Maria varit här på pizzakväll. Och nu sitter jag här och väntar på att Cecilia ska smsa när vi ska dömma imorgon. Tänkte ta fram gitarren och klinka lite på den innan det blir en tidig kväll. Orkar inte sitta uppe och veta att alla andra är ute på äventyr medans jag sitter här själv och ruttnar. Så, jag säger godnatt och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

snuttis, fina bilder!!!

2010-10-17 @ 14:01:34
URL: http://cis.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0