100901 dagen

Tjing. precis hemma från träningen eftersom jag fick vänta en halvtimme på tåget. Suck. Idag var vår tidigaste dag, vi började klockan åtta med idrott vid hammarbyhöjden. Lite olika lekar och sedan brännboll. Två timmars hål följt av svenska och samhälle. Dagen slutade kvart över tre. Sedan hem där jag somnade till, men släpade mig iväg på träning ändå. Imorgon börjar vi tjugo över tio och slutar väl runt tre antar jag. Vår träning är inställd men istället har man egen fys. På kvällen ska klassen vara tillsammans och umgås. Vi är ju som sagt lediga på fredag. he. he. he. he. he!!! Nu blir det sängen för min del, har dragit fram duntäcket, det har ju blivit sådär galet kallt på nätterna! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0