100905 banana pancakes

Duschen var en ren pina. Det är något fel på rören/kranar-allting, så titt som tätt kommer det riktigt riktigt riktigt kallt vatten från ingenstans, ni vet så kallt så det gör ont typ. Nu är jag äntligen färdig i alla fall och jag funderar på att kila iväg till köket för att hämta en frukt. Sedan kanske kika på en film, börjar ju nämligen inte förens klockan tio imorgon.
Sen kom jag även på att det är min första "riktiga söndag" nu när skolan börjat, som i högstadiet skulle innebära en kolosalt stor söndagsångest. Men inte nu. Vill nästan att det ska bli måndag. Måste bero på att allt fortfarande är så pass nytt. Ny skola, nya lokaler, ny klass, nya lärare, nytt scheman, nya vanor osv osv. Nu väntar i alla fall vitaminerna i köket på mig. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0