100911 nine eleven

HEI. Hade en så galet rolig kväll igår! Var där tillsammans med Robin och Laura, och HIMLAR vilken trio vi är tillsammans! Till exempel så vann vi två kilo marabou mjölkchoklad med vårat otroliga sammarbete. Laura ville verkligen vinna eftersom hon aldrig gjort det innan, Robin betalade en bricka för trettio kronor och jag valde nummer. Och på ett försök så vann vi, grymt! Träffade även massor av kompisar där, bl.a. våra grannar från Peace and Love, så länge sen nu!
Hoffmaestro var såklart bra som vanligt, men inget slår dom+festival+sommar.. Herregud vad jag längtar tillbaka! Sov i alla fall med tjejorna hemma hos Laura igårkväll. Nu ska jag snart iväg och kolla på när mitt gamla innebandylag (där många vänner fortfarande kör) spelar cup i Högdalen. Hoppas det går bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0