100914

Tjenixen! Sitter här alldeles proppmätt och ska strax börja plugga. Direkt efter skolan så drog jag till gymmet. Men såklart ska mamma berätta att jag har namnsdag och att vi direkt efter ska gå och köpa fika. Snacka om att förstöra min nyttiga eftermiddag... Hehe. Skolan rullade på med Engelska, matte och sist debatt på samhällskunskapen. En dunder härlig klass gör att det fortfarande är roligt att gå till skolan på morgonen! Nu ska jag i alla fall sätta igång med mitt svenska retorik tal, som precis som på samhällskunskapen kommer handla om partierna vi blivit indelade i. Ska hålla mitt redan på måndag eftersom jag sätter in tandställningen på onsdag då jag egentligen skulle haft det. Snacka om att inte vara taggad på att ställa sig framför klassen efter det... Och snacka om att vara otaggad på tandställning över huvud taget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0