100917

Godagens. Sitter här proppmätt och klinkar på gitarren tillsammans med mamma. Idag bjöd jag nämligen henne på bio och trerätters middag, som var hennes femitoårspresent från mig. Först var vi på "I rymden finns inga känslor", en svensk komedi typ. Rätt rolig faktiskt. Handlar om en kille som har aspbergers och ska hitta en tjej till sin brorsa. Sedan gick vi hem, där jag under dagen förberett maten. Till förätt, bruschetta. Huvudrätt, färskpasta med hemmagjort pesto. Och efterrätt, chokladmousse med hasselnötter och mörk choklad i. Blev riktgit lyckat och mamma blev jätte glad. Strax ska jag dra mig mot sängen, imorgon är det seriestart och vi spelar borta mot Vallentuna. Ska tagga riktigt mycket ikväll! Nattinatti hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0