100923



Idag var jag klädd såhär. Håret ser ju minst sagt felklippt ut, men rörde troligen huvudet då kortet togs, för snett är det i alla fall inte, hehe. Första dagen med en himla ful-klumpig-äcklig-nämde jag ful(?) tågräls intryckt i käften har gått sådär. Har redan stora skavsår i munnen som gör fruktansvärt ont. Har sedan igår förmiddag fått i mig helt 'klumpfri' soppa, några skedar yougurt, och ett par pankakor. Näringsriktig tjej! Men eftersom jag inte kan tugga något för allt skav, så får det bli så. Efter skolan mötte jag upp Ebba och tog en promenix med varmchoklad. Nu har jag slagit upp företagsekonomin för att göra de uppgifter som ska vara färdiga till måndag, men nej, fattar inget och väntar på att pappa kommer hem imorgon istället. Kanske välja en sång som vi ska skriva en uppsatts om på engelskan till nästa fredag, nej inte det heller, jag sätter mig helldre framför idol... Vad hemsk jag är, alltid skjuta upp allting till sista sekund.. latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0