100930

Shit,skäääärpning här va! Inte ett endaste inlägg den här veckan. Men dagarna rullar på så himla snabbt just nu och jag har ingen aning var tiden tar vägen! Har haft en del inlämningar den här veckan, träningar osv. Och nu så är det helg igen. Har varit och tränat under eftermiddagen och strax ska jag på bio. Härlit! Imorgon ska jag, Helena och Linn till skolan ett tag trots att vi inte har några lektioner. Vi ska jobba på ett himla bra case/företagsidé som vi kommit på. Riktigt roligt! I helgen ska jag även jobba och ha uppdömning. Får se hur mycket mer man hinner med. Nu ska jag skicka in min engelskauppsatts och sedan dra mig till tunnelbanan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0