110403 hapyland

Hallå! För bara ett par minuter sen gick allt strålande! Spinnade med pappa vid halv fem, stretchade igenom hela kroppen riktigt ordentligt efteråt, kom hem och tog en riktig lång dusch, riktig inpackning, rakade benen, peelade hela kroppen, filade fötterna och smörjde in med mjukgörande kräm. Sedan satt jag in min kyckling i ugnen och tog med mig en teekopp till rummet för att fixa med lite kvitton och annat. Sen började kaoset. Jag välte ut teet över båda datorerna och på samma gång märker jag att jag bränt kycklingen i ugnen..... Nu har jag i alla fall torkat hela mitt skrivbord & golv och sitter nu med de få kycklingbitar jag lyckats rädda. Ska kolla på lite missade program på webtv och sedan räkna lite matte. Ingen söndagsångest heller, har ju praktik i ännu en vecka! Börjar dock sakna klassen en aning! Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0