110411

Så var skolan igång igen då! Självklart himla roligt att se alla som man inte träffade något under praktiktiden igen! Men känns ändå otroligt skönt att det är lov efter den här skolveckan. Ledarutbildningen vart inställd idag tyvärr så istället var jag hemma och försökte komma framåt i min engelskabok (som man för övrigt ska ha läst halva av tills imorgon. Jag är inte ens i närheten). Vid halv åtta skjutsade pappa mig till Väsby. Det var första träningen med nya tränarna. Otroligt roligt. Vi var tjugiotvå personer på träningen (jämfört med de åtta personer vi varit i slutet av säsongen typ), helt okej bolltempo och uppspelsövningar. Känns som att vi inte har haft en riktig innebandyträning med mycket fart på så otroligt länge så jag kände mig väldigt ringrostig. Det som är så himla bra är att vi kanske ska träna ända in i Juni, få ihop spelet och allt sådant. Ska bli skojigt. Nu ska jag sova. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0