110412 tisdag


HEY. Kom hem från banken för en stund sedan. Förde över väldigt mycket pengar till mammas konto. Det jag var skyldig pappa för Snowboarden, skattepengar och betalning för tåg och biljett till Peace&Love. Nu är jag trettontusen kronor fattigare. Det är i alla fall värt det! Försöker att installera ett Adobe Photoshop program på datorn, eftersom mitt vanliga photoshop inte klarar av att öpnna upp RAW-bilder. Jag tar ju alla bilder så att dem sparas både i JPG och RAW format. Skulle vara väldigt roligt att börja använda och redigera RAW-bilder men det går inte så himla bra med installationen. Kanske ska sluta med mina försök och ge mig på rättskunskapsuppsattsen. See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0