110425 i see the sun rising


Morgonen började klockan 6.00 med jobb, vid 13.30 befann jag mig vid karlbergsslott och solade i ett par timmar alldeles själv. Eller, inte alldeles själv kanske, det var knökfullt av andra stockholmare som vid det här laget är trötta på vintern och vill ha sol, sol, sol. Sommarmusiken från iphonen, som för övrigt har lyckat spräcka glaset på sig själv under sälen-vistelsen, gjorde mig så himla glad att jag helt glömde läsa ut engelskaboken om en depremerad tjej (som ska vara utläst tills imorgon och dessutom ska man vara förberedd för diskussion). Kanske dags att sätta fart med det nu. Får gå upp tidigt imorgon och jobba klart det jag ska innan skolan!

Ps. jag måste skaffa en till bikinitopp, eftersom den fina röda jag köpte här om veckan är så bred att man får väldigt tjocka vita bikinilinjer efter en dag i solen. Dessutom ska jag aldrig, aldrig igen sola med shorts. Man får väldigt konstiga ränder några centimeter ner på benen, bara så ni vet! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0