110425 något som går sönder

Hej! Jag har haft en så otroligt härlig vecka i älskade, älskade sälen. Det finns två ställen här i Sverige som jag gillar sådär extra mycket, som jag alltid får en såndär extra härlig och underlig känsla inom mig av när jag befinner mig där. På somrarna är det vårt landställe på Öland som vi brukar spendera en vecka vid, på vintern/våren är det sälen. I år var det dock otroligt lite snö (alltså lite sämre snowboardåkning än vanligt), eftersom vårvärmen kom så tidigt i år. Men man får inte klaga, eftermiddagarna spenderades i en solstol vid huset när backarna var alldeles för sönderåkta! Min födelsedag spenderades även i sälen, långfredagen. Såklart var det lite trist att inte få fira med kompisarna, men mamma, Victor, Billy och Anna är inte helt fel sälskap dom heller! Vi är i alla fall hemma i Stockholm sen i lördags kväll och imorgon börjar skolan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0