110201


(tre bilder från Graninge)
Är det bara jag som känner att det finns alldeles för mycket saker man vill ägna sig åt, för många vänner att umgås med, för många intressen, och sen dessutom alldeles för mycket man måste göra? Dygnet borde vara i alla fall dubbelt så långt för att hinna med åtminstonne en bråkdel av allt man vill, och måsste göra. Och om nu ingen kan fixa detta, skulle jag vara oerhört glad om man skulle kunna stanna tiden åtminstonne, för att göra allt man måste göra, och sedan ägna sig åt det roliga resten av dagen! Jag sitter nämligen just nu med på tok för mycket plugg framför mig, har suttit enda sen jag kom hem och kommer sitta hela kvällen också. Och helgen, ja, den har jag redan alldeles för fullbokad, så jag vet inte vad jag ska behöva välja bort för att hinna med. Yesyes, nog med idéer, för nu blir det ännu mer Summaryresponse! Livet leker. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0