110222 it's a small crime


Skrivit klart min krönika under eftermiddagen. Stolt. Inte hunnit med så mycket annat, kollat på BigBrother avsnittet från i söndags (herregud vilket program... det sorgliga är att jag kommer följa det också...), redigerat lite bilder. De två här över och de från förrförra inlägget är från min promenad som jag visst hann med i Lördags! Vill verkligen ha sommar, köpa nytt objektiv och få massa insperation till fotandet. Just nu är det bara tråkigt och dött. Annars sitter jag och lyssnar på Damien Rice - som för övrigt är himla bra mysmusik på kvällen - och funderar på att gå och lägga mig. Imorgon börjar idrotten redan klockan 8... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0