110225


Bara två dagar (om man inte räknar med idag) tills Åre! Jag är SÅ taggad och längtar SÅ mycket efter att få åka snowboard! Dock har jag alldeles för mycket saker jag måste hinna med! Idag har vi tre inlämningar i skolan (både grupp och enskilda), jag är inte klar med en enda. Efter skolan måste jag svänga förbi stan, köpa mascara och handla mat tills ikväll. Har lovat pappa att laga mat här hemma. Hem för att skriva klart idrottsuppsattsen. Laga mat. Försöka hinna träffa tjejerna i klassen. BÖRJA PACKA. Imorgon ska jag och Cecilia dömma matcher hela dagen. Sedan hem för att organisera packning med skidor osv med Ebba och gänget! Packa lite mer. Sova. Upp tidigt. Ta tåget från Centralen. Åre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0