110106

Morsningkorsning hehe. Har varit uppe sedan klockan 7, då jag började jobba. Hade planerat att jobba i fyra timmar men det blev bara två. Var alldeles för trött och kändes bättre att kolla lite tv och ta det lungt. Ville somna om ett tag men lyckades aldrig. Nu har jag kommit upp igen i alla fall, är väldigt övertrött, och det märktes när jag försökte räkna lite matte. Tror bara jag klarade av en sida. Om sjutton minuter ska jag dra in träningscykeln till mitt rum och cykla lite, eftersom det inte finns några spinningpass idag och inte är det minsta sugen på att vara ute i gymmet och styrketräna. Runt klockan tv¨ska jag möta upp tjejerna hitta på något ett tag och sedan dra oss vidare mot Hovet. Idag är det JK-dagen, vi spelar mot Timrå, det kommer vara största tifot i elitseriens historia, och det kommer vara en fantastisk stämmning. Jag längtar ruggigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0