110115

Mitt långa inlägg från i förmiddags försvann då pappa höll på att trixa med internetet här hemma. Så drar jätte snabbt och jätte kort vad jag har haft för mig fredag och lördag. Igår var jag med Cecilia som varit i Marocko alldeles för länge. Hon sov här. Imorse vaknade vi 10 minuter efter den tiden VI SKULLE SITTA I BILEN, hann ändå till matcherna vi skulle dömma, efter att ha rusat upp ur sängen och slängt oss i bilen. Hem, somnade, match på hovet. Sedan hem till min underbara Robin som även hon varit borta alldeles för länge, Thailand med Laura och Ellen. Tror inte jag ens han höra hälften av allt de har haft för sig. Gud så avundsjuk! Nu ska jag sätta på en film, är jätte jätte trött och imorgon ska jag sova ut! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0