110119


Godmorgon alla fina! För en gångs skull har jag massor av tid så jag hinner skriva av mig lite här om de senaste dagarna. Det är ju i och för sig inte mycket alls, eftersom ingenting speciellt har hänt och dagarna bara rullat på som vanligt. Igår fick jag veta mitt betyg på företagsekonomiprovet. Och håll i er. För det är helt sjukt att jag blev så himla nöjd som jag blev med det här betyget. VG-. I vanliga fall hade jag blivit så himla missnöjd eftersom jag tycker att jag kan allt det som vi hade på provet. Men eftersom HALVA SKOLAN i princip fick IG på provet så är ju mitt resultat helt okej? Jag vet inte vad som var felet på det här provet, om det var frågor som förvirrade en? För om till och med hälften av alla i naturklassen får IG då måste det ju vara något fel? Vi har i alla fall halvkurs-snack nästa vecka och då får jag väl förklara för Petra att jag vet att jag kan mycket bättre eller något sådant.
Nu ska jag i alla fall göra i ordning det sista för att sedan gå till Eastman och spänna åt tågrälsen i munnen! Sedan blir det skola, får vårat slutbetyg i Samhällskunskap A och en sista avgörande uppgift i Datorkunskap. TAGGA! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0