110121


Godmorgon! Som ni ser så har jag äntligen fått min Iphone! Har ingen aning vad jag har skrivit om det innan, men jag fick ju som sagt den av pappa i julkapp när Victor fick vår jätte stora tv när vi bytte ut den. Leveranstiden skulle ligga på 6-8 veckor, men jag fick den ett par veckor tidigare. Men såklart var det inte helt problemfritt.. När mamma skulle ringa och byta mitt gamla nummer till det nya simkortet visade det sig att en kille redan var registrerad på det numret jag hade fått i simkortet? Jätte konstigt, och det tog ett dygn för Tele2 att fixa det. Men nu är det löst och jag har ny mobil, ÄNTLIGEN! Annars är det ju Fredag idag och det betyder att vi inte börjar skolan förens halv två. Det medför (haha) att jag ska upp till gymmet nu! Ska köra igenom och fundera lite på styrketräningsprogrammet vi ska göra i idrotten. Kommer börja köra en hel del MAQ-övningar igen! I alla fall, ha en bra dag, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0