110703 snabbrunda


Ett par bilder från veckans konserter. Peace&Love har som vanligt varit helt otroligt roligt. Vänner och musik. Trotts att man är största drägget och mår piss i slutet av veckan så längtar jag redan till nästa års festival. Så var det förra året också, dagen efter vi kom hem började jag tjata som en galning. Nu har ännu ett år gått och man får helt enkelt vänta till nästa sommar. Artister har redan släppts, bla. min kära Lars Winnerbäck. Jag håller i alla fall just nu på att packa. Om ett par timmar bär det av mot New York! En snabbrunda hemma bara för att byta ut packningen och få ett par timmars sömn. Kommer få en kanonvecka verkligen! Internet finns i vår lägenhet (där pappa redan befinner sig, jag och Victor åker nämligen dit själva) så kanske blir det ett litet inlägg med ett par bilder om jag har några minuter över. Ha en bra vecka, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0