110727 2,5 timmar

Godmorgongodmorgon. Eller jag har varit vaken sedan halv 7 då en bautastor geting surrade omkring i mitt rum. Fick panik, dödade den och sedan kunde jag inte somna om. Åt lite frukost och gick sedan ut på en promenad i solen. Varför ska det bli så fint väder när vi ska åka bort från Sverige? Så är det i och för sig alltid. Är dåligt väder när man är hemma, och så fort man åker på semester så blir det varmt och soligt. That's life, vi kommer få kanonväder på Mallorca ser det i alla fall ut som! Om två och en halv timmar sätter jag och pappa mig i bilen för att åka mot Arlanda. Jag är jätte rastlös. Borde packa klart det sista med dröjer på det, för att inte sitta utan något ALLS att göra i två timmar sedan. Ska sluta babbla, det här var nog det konstigaste inlägget på länge. Ni får alla ha det så bra här i Sverige i alla fall, jag är tillbaka den 11 Aug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0